Ütős? Megúszós? Finom? Csekkoljuk!
2018. január 03. írta: L.T.E.

Ütős? Megúszós? Finom? Csekkoljuk!

Sosem gondoltam, hogy egyszer blogot fogok írni. Főleg nem kajás blogot :D És nézzétek, ITT VAGYOK!!!! :)
Elkezdődött egy új év, amitől annyi mindenki vár, annyira sokat, olyan nagy dolgokat, nagy változásokat. Úton-útfélen ilyen mondatokba, posztokba, videókba botlok. Ez a fogadalmak, a kisebb-nagyobb álmok időszaka.


Ez is egy ilyen blog... - gondolhatjátok! Pedig NEM! :) Egyáltalán nem.
A 30 évem alatt sosem tettem fogadalmat, új évit meg pláne nem. Most sem ez történt. Nem szeretném foggal-körömmel megvalósítani gyermekkori írói álmaimat, vagy hírnévre szert tenni. 

Egyszerűen csak jött egy gondolat. Megihletett egy könyv, ami egy véletlen, egy félreértés okán ott pihent a karácsonyfa alatt.
Évek óta nem igazán sütök-főzök szakácskönyvből. Na nem azért, mert akkora szakértő vagyok, hanem azért, mert nagyon rég találkoztam olyan könyvvel, ami megfogott, megihletett, amiből szívesen készítenék el bármit magamnak vagy a családomnak. Épp beszéltük is a sógornőmmel, hogy olyan nehéz manapság igazán jó szakácskönyvet találni. Pedig ezer szám jelennek a sztárok, bloggerek, séfek, ismert és még kevésbé ismert emberek kötetei. Talán épp ezért olyan bajos igazi gyöngyszemekre akadni.

26539933_1760365970648866_687487224_o.jpgErre itt figyel ez az iromány már az asztalon... Na jó, a szerző stílusát szeretem... A fogásai általában szimpatikusak... Rendben, lapozzunk bele a könyvbe! Nézzük a hozzávalókat! (Nálam sokszor itt véreznek el a szakácskönyvek. A sok nehezen beszerezhető, drága alapanyagnál.) Pipa. Semmi nagyon nagy kihívást igénylő. A fogások felhozatala, elnevezése is rendben van, kíváncsivá tett. Ebből bizony főzni fogunk!!! :)

Egész este, majd másnap, és harmadnap sem tudtam kiverni a fejemből ezt az ajándékot. Mígnem este, míg a kisfiamat altattam megszületett a gondolat: csinálok egy kihívást a könyvből! - Na nem, mert új év van és ez most olyan trendi. Hanem mert kíváncsi vagyok. - Egy kihívást magamnak, egy kihívást a recepteknek. Minden nap elkészítek egy ételt. Nézzük meg mennyire megúszós, miért megúszós? Nézzük meg mennyire bírom én a kihívásokat? Lássuk mit hoz ki belőlem Fördős Zé és a Megúszós kajái!

26609901_1760367200648743_1473581951_o.png

1 szakácskönyv, "84 ütős cucc", 1 hétköznapi konyha, mintegy 3 hónap az elkészítésükre.
Kíváncsi vagyok, milyen feladatokat, milyen meglepetéseket, milyen mókás vagy épp idegölő pillanatokat tartogat nekem Zé könyve. Velem tartasz? :)   

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztelemozsia.blog.hu/api/trackback/id/tr513544179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

József Tanyik 2018.01.03. 19:07:27

Gratulálok az elképzeléshez, a szándék megvalósításának első lépéséhez! Szorítok Neked! Kíváncsian várom a fejleményeket- a megvalósított étkeken túl a tollforgatásodat is!
süti beállítások módosítása